Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zleceń na terenie Polski zachodniej, sprzedaż usług oferowanych przez Centrum Serwisowe, budowanie długofalowych relacji z klientami, rozwijanie nowych kontaktów handlowych na wyznaczonym terenie, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert pod względem technicznym i handlowym, doradztwo techniczne, analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości i kanałów sprzedaży, raportowanie realizowanych oraz planowanych zadań. Oczekiwania: wykształcenie techniczne (preferowane: elektrotechnika, automatyka, mechanika, energetyka), doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, znajomość branży (maszyny, napędy elektryczne), samodzielność, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, skuteczność w negocjacjach handlowych, bardzo dobre umiejętności sprzedażowe, czynne prawo jazdy kat. B. Kandydatom proponujemy: stałą pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, pracę w ciekawej, rozwijającej się branży, dużą samodzielność działania, możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, pakiet benefitów (kartę Multisport, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie nauki w formie szkoleń, kursów, studiów), niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy), możliwość pracy w systemie home office.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Pełnomocnik Zarządu ds. Techniczno-Handlowych |
Sprzedawca: | Partner Serwis Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |